نشریه پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی به صاحب امتیازی دانشگاه مازندران در بهار 1402 فعالیت علمی و پژوهشی خود را آغاز کرد. این نشریه تلاش دارد، با همت و یاری پژوهشگران و اساتید حوزه مطالعات بنیادین و کاربردی گردشگری، در راستای اعتلای بخش گردشگری و میهمان نوازی میهمن عزیزمان، ایران، گام های موثری را بردارد.
نشریه پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی، یک نشریه علمی با داوری دوسوکور و دسترسی آزاد به مقالات است. این نشریه، امکان داوری سریع و انتشار مقالات در زمینه ی مطالعات بازاریابی گردشگری و بازاریابی میهمان نوازی را فراهم می کند. این نشریه به صورت دوفصلنامه اقدام به چاپ مقالات می کند و مقالات آن در پایگاه معتبر داخلی و پایگاه های بین المللی نمایه می شود.
رسالت نشریه علمی پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی، ورود به حوزه های مطالعاتی و پژوهشی بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی و سرعت و کیفیت بخشیدن به حرکت رو به جلوی این نظام علمی است. این مهم بدون همکاری و پژوهش اساتید و محققین نظام های مختلف علمی مرتبط با گردشگری مانند مدیریت، اقتصاد، علوم سیاسی، جغرافیا، بازاریابی، جامعه شناسی، روان شناسی، انسان شناسی، محیط زیست و ... میسر نخواهد بود. بر این اساس، این نشریه تلاش خواهد نمود تا با شناسایی مسائل بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی کشور و همچنین گسترش نظریه پردازی و کارکردگرایی، این حوزه مطالعاتی و پژوهشی را از نظر کاربردی و نظری بسط دهد.