ا
-
احمدی، منیژه
مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
-
احمدراد، فرید
آسیب شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش های گردشگری و میهمان نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
-
احمدوند، معصومه
نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
-
امینی نژاد، غلامرضا
نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
ب
-
بهاری، جعفر
تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
ج
-
جمینی، داود
شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
چ
-
چراغی، مهدی
مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
ح
-
حکیم، عالیه
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
ر
-
رجبی کلوانی، امیرهوشنگ
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
-
رنجبر، خدیجه
بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]
ز
-
زنده بودی، یاسر
نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
س
-
سارانی، سمانه
روایتنگاری چالشهای توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]
ص
-
صادقی، حجت الله
شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
-
صیدایی، سید اسکندر
شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
-
صفری علی اکبری، مسعود
نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
ع
-
علیزاده زنوز، مریم
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
ق
-
قاسمی، مریم
برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
ک
-
کهنسال، مرضیه
نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
-
کوراوند، حسین
نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
م
-
مباشری، مهدی
اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]
-
محمدی، رویا
مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
-
محمدی، سمیرا
تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
-
محمّدی، مصطفی
سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 5-6]
-
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد
آسیب شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش های گردشگری و میهمان نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
-
مظفری، زهرا
برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
ن
-
نصیری هنده خاله، اسماعیل
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
-
نعیم آبادی، نازنین
روایتنگاری چالشهای توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]
-
نعیم آبادی، نوشین
روایتنگاری چالشهای توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد