آ
-
آرامش
الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
-
آسیب شناسی
آسیب شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش های گردشگری و میهمان نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
ا
-
ایران
تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
ارزش ویژه برند
تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
-
اصفهان
ارزیابی وضعیت شکوفایی مقصد بر مبنای شاخص شکوفایی از دیدگاه خبرگان (مطالعه موردی: کلانشهر اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
-
اقامتگاه های بوم گردی
موانع و راهکارهای بهبود فضای زیست بوم کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی در مقصد گردشگری رامسر [(مقالات آماده انتشار)]
-
اقتصاد مقاومتی
نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
ب
-
بازاریابی
شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
-
بازاریابی گردشگری
مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
-
بازاریابی گردشگری روستایی
شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
-
برنامه ریزی استراتژیک
شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
-
برنامهریزی راهبردی
برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
-
برندسازی
شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
-
برند مقصد
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
-
بومگردی
عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
پ
-
پایدارسازی
اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]
ت
-
تحلیل عاملی اکتشافی
آسیب شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش های گردشگری و میهمان نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
-
تهران
شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بینالمللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
توجیه اقتصادی
عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
توسعه
بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]
-
توسعه روستایی
شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
-
توسعه روستایی
نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
-
توسعه صنعت گردشگری
عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
توسعه گردشگری
نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
-
توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند
روایتنگاری چالشهای توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]
خ
-
خطاهای رایج
آسیب شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش های گردشگری و میهمان نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
ر
-
ریسک سرمایهگذاری
عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
رشد
تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
-
رقابت پذیری
شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بینالمللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
روایتنگاری
روایتنگاری چالشهای توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]
-
روستا
بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]
ز
-
زیرراه
بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]
-
زیست بوم کسب و کار
موانع و راهکارهای بهبود فضای زیست بوم کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی در مقصد گردشگری رامسر [(مقالات آماده انتشار)]
س
-
سفر آرام
الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
-
سکونتگاههای روستایی
برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
ش
-
شکوفایی
تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
-
شکوفایی
ارزیابی وضعیت شکوفایی مقصد بر مبنای شاخص شکوفایی از دیدگاه خبرگان (مطالعه موردی: کلانشهر اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
-
شکوفایی گردشگری شهری
ارزیابی وضعیت شکوفایی مقصد بر مبنای شاخص شکوفایی از دیدگاه خبرگان (مطالعه موردی: کلانشهر اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
-
شهر آستارا
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
-
شهر جم
نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
-
شهر زابل
اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]
-
شهرستان نیشابور
برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
-
شهر سلطانیه
مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
-
شهرهای ساحلی
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
ص
-
صنعت گردشگری
تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
ف
-
فرهنگ
شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
ک
-
کسب و کارها
اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]
-
کیفیت مقصد
مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
-
کلیدواژهها: کارآفرینی
نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
گ
-
گردشگری
بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]
-
گردشگری
مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
-
گردشگری
نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
-
گردشگری
تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
گردشگری
ارزیابی وضعیت شکوفایی مقصد بر مبنای شاخص شکوفایی از دیدگاه خبرگان (مطالعه موردی: کلانشهر اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
-
گردشگری آرام
الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
-
گردشگری ایران
شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
-
گردشگری بین المللی
شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بینالمللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
گردشگری پایدار
برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
-
گردشگری پایدار
الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
-
گردشگری روستایی
شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
-
گردشگری شهری
اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]
-
گردشگری مذهبی
تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
گردشگری و میهمان نوازی
آسیب شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش های گردشگری و میهمان نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
م
-
محلیت گرایی
الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
-
مدیریت یکپارچه شهری
نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
-
مدل یکپارچه
شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بینالمللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
مشهد
روایتنگاری چالشهای توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]
-
مفروضات
آسیب شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش های گردشگری و میهمان نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
-
مقصدگردشگری
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
-
مقصد گردشگری
تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
مقصد گردشگری رامسر
موانع و راهکارهای بهبود فضای زیست بوم کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی در مقصد گردشگری رامسر [(مقالات آماده انتشار)]
-
میهمان نوازی
شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
-
موانع و راهکارهای کسب و کار
موانع و راهکارهای بهبود فضای زیست بوم کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی در مقصد گردشگری رامسر [(مقالات آماده انتشار)]
ه
-
هاستل
عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
هتل
تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد