نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرامش الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
  • آسیب شناسی آسیب ‏شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش ‏های گردشگری و میهمان‏ نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]

ا

  • ایران تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • ارزش ویژه برند تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
  • اصفهان ارزیابی وضعیت شکوفایی مقصد بر مبنای شاخص شکوفایی از دیدگاه خبرگان (مطالعه موردی: کلان‌شهر اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
  • اقامتگاه های بوم گردی موانع و راهکارهای بهبود فضای زیست بوم کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی در مقصد گردشگری رامسر [(مقالات آماده انتشار)]
  • اقتصاد مقاومتی نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]

ب

  • بازاریابی شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
  • بازاریابی گردشگری مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
  • بازاریابی گردشگری روستایی شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
  • برنامه ریزی استراتژیک شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
  • برنامه‌ریزی راهبردی برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
  • برندسازی شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
  • برند مقصد شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
  • بوم‌گردی عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]

پ

  • پایدارسازی اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]

ت

  • تحلیل عاملی اکتشافی آسیب ‏شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش ‏های گردشگری و میهمان‏ نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
  • تهران شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین‌المللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • توجیه اقتصادی عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • توسعه بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]
  • توسعه روستایی شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
  • توسعه روستایی نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
  • توسعه صنعت گردشگری عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • توسعه گردشگری نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
  • توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند روایت‌نگاری چالش‌های توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]

خ

  • خطاهای رایج آسیب ‏شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش ‏های گردشگری و میهمان‏ نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]

ر

  • ریسک سرمایه‌گذاری عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • رشد تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
  • رقابت پذیری شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین‌المللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • روایت‌نگاری روایت‌نگاری چالش‌های توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]
  • روستا بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]

ز

  • زیرراه بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]
  • زیست بوم کسب و کار موانع و راهکارهای بهبود فضای زیست بوم کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی در مقصد گردشگری رامسر [(مقالات آماده انتشار)]

س

  • سفر آرام الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
  • سکونتگاه‌های روستایی برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]

ش

  • شکوفایی تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]
  • شکوفایی ارزیابی وضعیت شکوفایی مقصد بر مبنای شاخص شکوفایی از دیدگاه خبرگان (مطالعه موردی: کلان‌شهر اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
  • شکوفایی گردشگری شهری ارزیابی وضعیت شکوفایی مقصد بر مبنای شاخص شکوفایی از دیدگاه خبرگان (مطالعه موردی: کلان‌شهر اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
  • شهر آستارا شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
  • شهر جم نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
  • شهر زابل اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]
  • شهرستان نیشابور برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
  • شهر سلطانیه مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
  • شهر‌های ساحلی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]

ص

  • صنعت گردشگری تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]

ف

  • فرهنگ شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]

ک

  • کسب و کارها اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]
  • کیفیت مقصد مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
  • کلیدواژه‌ها: کارآفرینی نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]

گ

  • گردشگری بررسی مدل توسعه گردشگری روستایی و پایداری توسعه جوامع محلی (مطالعه موردی: دهستان زیرراه) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 181-206]
  • گردشگری مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران گنبد سلطانیه، استان زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 247-270]
  • گردشگری نقش توسعه کارآفرینی گردشگری در تحقق ابعاد اقتصادی مقاومتی(مطالعه موردی: روستاهای دهستان گلین شهرستان گیلانغرب) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 271-288]
  • گردشگری تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • گردشگری ارزیابی وضعیت شکوفایی مقصد بر مبنای شاخص شکوفایی از دیدگاه خبرگان (مطالعه موردی: کلان‌شهر اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
  • گردشگری آرام الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
  • گردشگری ایران شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
  • گردشگری بین المللی شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین‌المللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • گردشگری پایدار برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-88]
  • گردشگری پایدار الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
  • گردشگری روستایی شناسایی راهبردهای بازاریابی گردشگری روستایی در استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]
  • گردشگری شهری اثربخشی گردشگری شهری بر پایدارسازی کسب و کارها (مورد مطالعه: شهر زابل) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 207-228]
  • گردشگری مذهبی تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • گردشگری و میهمان نوازی آسیب ‏شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش ‏های گردشگری و میهمان‏ نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]

م

  • محلیت گرایی الزامات و مولفه های تحقق پذیری روند نوظهور گردشگری آرام به عنوان بدیل پایدار گردشگری [(مقالات آماده انتشار)]
  • مدیریت یکپارچه شهری نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهری (مطالعه موردی شهر جم) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-180]
  • مدل یکپارچه شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین‌المللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • مشهد روایت‌نگاری چالش‌های توسعه مدیریت مقصد گردشگری هوشمند (مورد مطالعه: مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 139-160]
  • مفروضات آسیب ‏شناسی کاربرد تحلیل عاملی اکتشافی در پژوهش ‏های گردشگری و میهمان‏ نوازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 7-38]
  • مقصدگردشگری شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری شهری درمناطق ساحلی (مطالعه موردی: شهر آستارا) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 39-56]
  • مقصد گردشگری تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • مقصد گردشگری رامسر موانع و راهکارهای بهبود فضای زیست بوم کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی در مقصد گردشگری رامسر [(مقالات آماده انتشار)]
  • میهمان نوازی شناخت عوامل موثر در برندسازی فرهنگ میهمان نوازی در گردشگری ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 89-114]
  • موانع و راهکارهای کسب و کار موانع و راهکارهای بهبود فضای زیست بوم کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی در مقصد گردشگری رامسر [(مقالات آماده انتشار)]

ه

  • هاستل عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه هاستل در صنعت گردشگری ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • هتل تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 229-246]