با کمال مسرت، باستحضار می رساند، دوفصلنامه پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی با شماره شاپا الکترونیکی (5636-3060) طبق رای کمیسیون محترم بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از شماره (1) پاییز 1402 موفق به دریافت اعتبار علمی و کسب رتبه (ب) گردید که در پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل مشاهده می باشد.
درباره مجله پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی
خلاصۀ استاندارد: THMR
ناشر: دانشگاه مازندران
وضعیت انتشار: الکترونیکی
نوبتهای انتشار: دوفصلنامه
دسترسی: آزاد و دریافت رایگان مقاله ها
زبان مجله: فارسی: (چکیده انگلیسی)
حوزه تخصصی: مدیریت و بازاریابی گردشگری
نوع مجله: علمی
آخرین رتبه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (در سال 1402): ب
نوع داوری: دو سو ناشناس
زمان داوری: 1 ماه داوری
هزینه داوری و چاپ: دارد
ایمیل نشریه: jthmr@umz.ac.ir
تفاهم نامه همکاری در انتشار نشریه علمی
در راستای اهداف، چشمانداز و سیاستهای نشریه و با هدف استفاده از تواناییهای علمی و توسعه همکاریهای پژوهشی، بین نشریه علمی «دو فصلنامه پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی » و انجمن علمی «طبیعت گردی ایران »، تفاهمنامه همکاری منعقد شد.
تبعیت از کمیته اخلاق در انتشار (COPE)
این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات، تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آئین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
مجله پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی به منظور صیانت از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی و جلوگیری از دریافت تحقیقات تکراری از سامانه سمیم نور استفاده می کند.
نویسندگان محترم میتوانند برای مشابهتیابی از سامانه سمیمنور (کلیک کنید) برای ارسال گزارش مشابهتیابی به مجله استفاده کنند. نویسندگان محترم دقت کنند که حتما باید گزارش PDF مشابهتیابی را که از مستقیما مشابهتیاب دریافت میکنند به مجله ارسال نمایند. دقت نمایید حتما در قسمت نام سند عنوان مقاله درج گردد. سپس نتیجه آن را درصورتی که میزان مشابهت زیر 10درصد باشد در سامانه نشریه بارگذاری نمایند. مقالاتی که فاقد گواهی سمیم نور باشند مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.
Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
نشریه «پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی» بهطور کامل الزامات انتشار دسترسی آزاد را
طبق لایسنس Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) رعایت می کند.
توجه مهم
از داوران محترم نشریه پژوهش های بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی تقاضامندیم، ایمیل تشکر داوری مقالات انجام شده ( با موضوع: عنوان و کد مقاله) را به صورت مستقیم به ایمیل reviews@webofscience.com ارسال نمایند.
توجه بسیار مهم ---------- توجه بسیار مهم
پژوهشگران و نویسندگان محترم، دقت نمایند:
علیاکبر عنابستانی؛ الهه تجویدی؛ سارا فضلی
مینا خزائی علی آباد؛ منوچهر جهانیان
عباس قائدامینی هارونی؛ مهسان همتی زاده
حجت صادقی؛ مینا علی حسن؛ زهرا قضاوی؛ فرنوش احمدپور؛ الناز ربیعی
منا سادات؛ محمد حسین ایمانی خوشخو
سید کمال صادقی؛ حسین علی شیاع
هلیا حسین زاده؛ سجاد فردوسی
محسن رجب زاده؛ الهه ناصری نژاد؛ امین رضا باقری؛ غلامرضا علی میرزائی